ФЛАЄРИ

Флаєри — один із способів швидкої і масової реклами. Дизайн флаєрів роблять найбільш відповідним під подію, що відбувається, щоб за мінімальний час залучити найбільшу кількість зацікавлених людей. Так залежно від того, що рекламується, і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими або інформаційними, містити в собі різну інформацію — ціну або переваги продукції, виконаними в кольорі або чорно-білими, на щільному крейдованому або тонкому офсетному папері.

Популярність флаерів обумовлюється декількома чинниками:

  • відносно недорогий вид рекламної продукції,
  • широка цільова аудиторія,
  • можливість розміщення як тексту, так і фотографічних зображень,
  • можливість поєднання з іншими рекламними продуктами.

    Частіше всього флаєри використовуються на виставках, в кінотеатрах, ресторанах і інших розважальних установах.

    Для виготовлення флаєрів великими накладами використовується офсетний друк. Для невеликого накладу  підійде цифровий друк, особливо якщо замовлення термінове. Офсетний і цифровий друк дозволяє надрукувати флаєри як в кольоровому варіанті, так і в чорно-білому. Найпоширеніший формат флаєра 99х210 мм - єврофлаєр (1/3 формату А4). Але розміри за бажанням замовника можуть бути будь-якими. Особливу увагу треба приділити дизайну, щоб клієнту неодмінно захотілося ознайомитися з  інформацією.